Kortskanning

CardScan Vanliga frågor

Den första januari 2020 upphörde den förlängda perioden med teknisk support för CardScan-produkter. Eftersom alla CardScan-produkter har upphört, är det inte längre möjligt att använda CardScan-programvara version 9 eller senare utöver provperioden. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär. Med version 8.0.5 och en licensnyckel kan du fortsätta använda din CardScan®-maskinvara. Den här versionen låter dig exportera kontakter manuellt från Outlook och importera dem till CardScan-programvaran. Klicka här för att ladda ner CardScan Executive version 8.0.5. Använd den här aktiveringskoden: 41-0000-00225432. Kontakta DYMO Teknisk support för mer information.

Innan du installerar programvaran, kontrollera om din CardScan-enhet och ditt operativsystem finns på kompatibilitetslistan nedan:


• CardScan® 500 - Windows® XP och senare, endast 32-bitars system
• CardScan® 600c - Windows® XP och senare, 32-bit/64-bit-system
• CardScan® 600cx - Windows® XP och senare, 32-bit/64-bit-system
• CardScan® 700c - Windows® XP och senare, 32-bit/64-bit-system
• CardScan® 60 - Windows® XP och senare, endast 32-bit-system
• CardScan® 60 II - Windows® XP och senare, endast 32-bit system
• CardScan® 800c - Windows® XP och senare, 32-bit/64-bit-system